با حضور مشاور رییس جمهور؛

10 / شرکت دخانیات توتون صنعت پارسیان قشم به بهره برداری رسید

فاز نخست «شرکت دخانیات توتون صنعت پارسیان قشم» با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرشتان قشم و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت دخانیات توتون صنعت پارسیان قشم گفت: فاز نخست این شرکت با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال در سوله ای به مساحت سه هزار و 300 متر فعالیت خود را آغاز کرد.
ابراهیمی افزود: در فاز نخست فعالیت شرکت توتون صنعت پارسیان قشم اشتغالزایی 168 نفر پیش بینی شده و با بهره برداری نهایی این پروژه برای 350 تفر شغل ایجاد خواهد شد.
وی گفت: برای راه اندازی سایت اصلی شرکت دخانیات توتون صنعت پارسیان قشم در زمینی به زیربنای 30 هزار متر مربع در شهرک صنعتی تولا در نظر گرفته شده که تا پایان بهار 1399 شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.
گفتنی است، با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه ریاست، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری وجمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال "رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورای عالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.