لزوم حمایت دولت از فعالین بخش صنایع معدنی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: بازوی اصلی و مهم برای دستیابی به اهداف توسعه صنعتی استان فارس، منوط به توسعه فراگیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد بوده، لازم است این واقعیت در همه هدف گذاری و برنامه ریزی ها لحاظ شود.

به گزارش فرینا، فریدون فدایی دولت در جمع عده ای از نخبگان اقتصادی و صاحبان سرمایه در فارس افزود: برخورداری همه مدیران استان از چنین نگرش و رویکردی علاوه بر اینکه شتاب فزاینده ای به فرایند صنعتی شدن فارس می بخشد، رونق و آبادانی مناطق همجوار و همچنین خلق ارزش افزوده در اقتصاد کلان را نیز در پی دارد.
فدایی دولت با مثبت ارزیابی کردن تعامل مدیران این استان با مجموعه تحت مدیریتش تصریح کرد: با شدت گرفتن روند تکمیل زیر ساخت ها در منطقه، از سوی نخبگان اقتصادی و صاحبان سرمایه در سطح استانی و ملی تمایلی فراتر از میزان پیش بینی شده برای مشارکت در ایجاد صنایع در این منطقه وا ستفاده از مزیت های فراوان آن را شاهد هستیم.
مشاور استاندار فارس اضافه کرد: مدیریت ارشد استان برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری در این منطقه از طریق رایزنی در سطح ملی و همچنین دیدار با مقام های اقتصادی کشورهای همسایه، الگویی شاخص برای همه مدیران استانی و همچنین دست اندرکاران صنایع  است تا با نگاهی ویژه به این مقوله بپردازند.
فدایی دولت افزود: شناسایی  و جمع آوری اطلاعات و فرصت های سرمایه گذاری با قابلیت بازاریابی داخلی و بین المللی و معرفی به سرمایه گذاران  اعم از داخل و خارج کشور در دستور کار قرار گرفته است .
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ارزش سرمایه گذاری برای ایجاد و تکمیل زیر ساخت ها در این منطقه بالغ بر صدها میلیارد ریال می شود، اضافه کرد: با امکان سنجی های انجام شده بخش خصوصی و یا بنگاه های تولیدی می توانند با اطمینان خاطر از حمایت های همه جانبه و دسترسی به امکانات مورد نیاز در فرصت باقی مانده تا بهره برداری از فاز نخست آلومینوم جنوب، مراحل مربوط به عقد قرارداد و دریافت زمین برای احداث صنعت مورد نظر را به اجرا در آورند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد همچنین با اشاره به حمایت دولت از فعالین بخش صنایع معدنی گفت :در حال تدوین بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری به صورت خرد و کلان هستیم که با هدف تضمین اجرای صحیح، هر یک از طرح ها، پیوست فرهنگی و تبلیغاتی آن نیز تنظیم و ارایه می شود.
 در ادامه حاضرین در این نشست ضمن ابراز رضایتمندی از فرصت ایجاد شده برای آگاهی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مراتب آمادگی خود را برای مشارکت در طرح های مختلف اعلام داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو