با حضور مشاور رییس جمهور؛

12 / آغاز اردوی تیم ملی فوتووالی بزرگسالان ایران در کمپ پارک ساحلی مهتاب جزیره قشم

همزمان با بهره برداری از کمپ پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو، هفتمین مرحله آماده سازی تیم ملی فوتوالی بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز چهارشنبه در جزیره قشم آغاز شد.

به گزارش فرینا، این اردو زیر نظر کادر فنی با حضور عارف حمزه زاده مدیر تیم های ملی فوتوالی کشور و محمد تطهیری مقدم سرمربی تیم ملی فوتووالی بزرگسالان كشور برگزار می شود.

محید ایمری، سیدحسین میرحسینی، مهدی میرجلیلی و فرشاد پورفرزاد، چهار عضو تیم ملی فوتوالی بزرگسالان ایران هستند که در هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان فوتوالی ایران در جزیره قشم حضور دارند.

تیم ملی فوتوالی ایران در قالب 2 تیم برای حضور در رقابت های مسابقات جام جهانی فوتوالی كه از 25 شهریورماه در کشور تایلند برگزار می شود، آخرین مراحل آمادگی خود را طی می کند. با تصمیم کادر فنی این تیم، مرحله به دلیل همسان سازی محیطی و آمادگی بازیکنان برای شرایط هوایی و اقلیمی این اردو در جزیره قشم برگزار می شود.

فوتوالی از ادغام 2 رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده كه در یك زمین 9 در 18 مترمربع با یك تور به ارتفاع 2 متر و 20 سانتیمتر با حضور 2 بازیكن در هر تیم برگزار می شود. در این رشته ورزشی بازیكنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال كنند.

گفتنی است؛ کمپ پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال یکی از پروژه های عمرانی است که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به بهره برداری رسیده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.