آمادگی فرودگاه پیام برای پروازهای مسافری

بعد از مصوبه هیات دولت و با پیگیری های معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام، مقدمات عملیاتی و اجرایی شدن پروازهای مسافری صورت گرفته و در حال حاضر در فرودگاه پیام آمادگی لازم برای نشست و برخاست پروازهای مسافری وجود دارد. 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و بنا بر اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام با بالاترین استانداردهای پروازی انجام خواهد گرفت.
بنابراین گزارش با تشکیل بیش از ده جلسه کمیته مسافری و رفع موانع موجود نسبت به آماده سازی بخش ترمینال مسافری، پذیرش مسافر، تجهیزات ارتباطی برج مراقبت، تجهیزات کمک ناوبری اقدام شده است.
همچنین مجموعه فرودگاهی نسبت به آموزش مجدد کارکنان و پرسنل هوانوردی و آماده سازی خودروهای ایمنی فرودگاهی اقدامات لازم را انجام داده است.
این گزارش می افزاید هماهنگی لازم با سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه های کشور، و نهادهای مرتبط با حمل و نقل شهری (اتوبوسرانی و تاکسیرانی) صورت گرفته است .
نخستین پرواز مسافری فرودگاه بین المللی پیام فردا دوشنبه 18 شهریور همزمان با تاسوعای حسینی راس ساعت 14 کرج را به مقصد مشهد مقدس ترک می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو