جزیره کیش به قطب برگزاری جشنواره های بولینگ و پتانک کشور تبدیل می شود

در دیدار محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش با هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران، سوابق اجرایی و میزبانی از رقابت های ورزشی کشور، ظرفیت ها و زیر ساخت های مناسب جزیره کیش برای میزبانی از رقابت های دو رشته بولینگ و پتانک بررسی شد.

به گزارش فرینا، در این نشست محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش پس از تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره کیش در برگزاری مسابقات و برنامه های همگانی بولینگ و بیلیارد گفت: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی بیلیارد سالهای گذشته به میزبانی جزیره کیش بسیار موفق برگزار شده است، اکنون نیز با آمادگی بیشتر میزبانی چنین مسابقاتی در سطوح ملی و بین المللی را پذیرا هستیم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص با اشاره به سوابق میزبانی شایسته جزیره کیش در مسابقات آسیایی بیلیارد و همچنین امکانات و ظرفیت های خوب جزیره برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی گفت: در نشستی که با آقای امیری خراسانی داشتیم بر تبدیل کیش به قطب برگزاری مسابقات و جشنواره های بولینگ و پتانک کشور تاکید شد.
هاشم اسکندری افزود: تصمیم داریم تا با استفاده از زیرساخت های خوب و ارزشمندی که در کیش فراهم شده است گام های موثری در زمینه گسترش این ورزش در بین جوانان و علاقه مندان برداریم.
همچنین در این دیدار مقرر شد جشنواره های همگانی و عمومی ویژه رشته های بولینگ و پتانک در جزیره کیش و با همکاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران برگزار شود تا جزیره کیش در این دو رشته سرآمد کشور باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو