اعلام برنامه «سینما سیار» در 10 روستای جزیره قشم از اول مهرماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی برای اکران فیلم های سینما سیار در 10 روستای جزیره قشم از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این خبر، گفت: طرح سینما سیار با هدف رشد و اعتلای فرهنگ و هنر در میان جوانان و نوجوانان روستاهای جزیره قشم برگزار می شود.
کمساری افزود: از ابتدای مهرماه به مدت 10 روز برای پخش دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» در دو سانس (18 تا 19:30 و 20:30 تا 22:30) برای ساکنان10 روستای جزیره قشم برنامه ریزی شده است.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، این فیلم ها از نخستین روز مهرماه سال جاری به ترتیب در شهرهای سوزا و درگهان و روستاهای طبل، سلخ، دولاب، چاهو شرقی، باسعیدو، کوویی، رمکان و طولا برای جوانان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.
کمساری گفت: برای اجرای این طرح از ظرفیت سینما سیار استفاده می شود تا جوانان و نوجوانان ساکن در مناطق کمتر برخوردار جزیره قشم نیز از مزایای نمایش فیلم های روز سینمای ایران برخوردار شوند.
وی افزود: سینما رسانه ای پرنفوذ و تعیین کننده است و به عنوان یکی از عناصر فرهنگی کشور می توان از آن در جهت ایجاد آرامش اجتماعی استفاده کرد و با توجه به نقش انکارناپذیر این هنر در ارتقای فرهنگ عمومی باید تلاش شود تا به واسطه سینما و تولید و پخش فیلم های موثر، آداب و روابط خوب و صحیح اجتماعی را به جامعه انتقال داد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو