آغاز عملیات احداث 12000 مترمربع انبار در منطقه ویژه اقتصادی کاوه

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: 12 هزار مترمربع به ظرفیت انبارهایمنطقه ویژه اقتصادی کاوه افزوده خواهد شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، مجید صادقی زاده در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: عملیات ساخت 2 سوله j و m به مساحت 12 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی کاوه آغازشده است و با تکمیل این دو سوله تعداد انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 13انبار افزایش پیدا می‌کند که علاوه بر ارائه خدمات مطلوب تر موجب بالابردن ظرفیت خدمات به مشتریان می شوند.
صادقی زاده با تاکید براینکه سرعت رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی کاوه مطلوب است افزود: با گذشت 6 سالاز راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاوه، با تلاش مجموعه شرکت شهر صنعتی کاوه هم اکنون این منطقه دارای 70 هزار متر مربع انبارهای سرپوشیده و 15هزار متر مربع انبار روباز است.
وی با اشاره به اینکه با تکمیل 2سوله j و m ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 82 هزار متر مربع می‌رسد تصریح کرد: وجود منطقه ویژه اقتصادی کاوه در کنار بزرگترین شهر صنعتی کشور موجب تسریع و رونق بخشیدن به چرخه تولید شده است .
مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: افزایش زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاوه علاوه بر توسعه منطقه سبب فراهم آوردن شرایط جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش توان صادرات به منظور رقابت در بازارهای جهانی شده است .
صادقی زاده افزود: موقعیت ممتاز و مزایای منطقه ویژه اقتصادی کاوه سبب افزایش تمایل صاحبان صنایع برای فعالیت بیشتر در این منطقه شده است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو