صرفه جویی ارزی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

با تلاش متخصصان کشورمان سامانه کنترل ترافیک دریایی (وی تی اس) در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تعمیرات اساسی شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: این سامانه کنترل ترافیکی به مدت 20 ماه و با بهره گیری از توان و تخصص شرکت های دانش بنیان بومی انجام شد.
محمد علی علایی افزود: با انجام این تعمیرات اساسی موجب صرفه جویی ارزی 160 هزار یورویی شد.
علایی با اشاره به اینکه از مجموع 20 ماه زمان اجرای این طرح 6 ماه صرف مطالعه، بررسی و رمزگشایی قطعات رادارهای سامانه شده است بیان کرد: گردآوری اطلاعات، شناسایی و برنامه ریزی مجدد قطعات حساس را از دشواری ها و چالش های این طرح تعمیراتی بود که بر اثر ارائه نشدن مستندات از سوی شرکت سازنده در حین اجرای پروژه به وجود آمد.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهارداشت: ارتقای ایمنی ناوبری در محدوده ی دریایی از دهانه خورموسی تا مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تضمین امنیت دریانوردی کشتی های متردد در آن و رهگیری پیوسته و پایدار شناورهای حامل کالاهای مهم را از اهم ویژگی های تعمیرات اساسی و ارتقای صددرصدی سامانه ترافیک دریایی در بندرامام خمینی(ره) است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.