قشم عضو سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عضویت این منطقه در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی با اعلام این خبر گفت: با تلاش های معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اقدامات مدیریت و کارشناسان گردشگری منطقه آزاد قشم، عضویت این منطقه در بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) در سن‌پترزبورگ روسیه به تصویب نهایی رسید.
مومنی افزود: موضوع عضویت منطقه آزاد قشم و چهارعضو وابسته جدید کشورمان در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در نشست شورای اجرایی این سازمان در خردادماه سال جاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مطرح شده و در خصوص آن رایزنی صورت گرفته بود.
گفتنی است، منطقه آزاد ارس، شرکت اراضی عباس‌آباد، مجموعه تفریحی ‌ورزشی تله اتاقک توچال و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مانا سیر پردیس ایرانیان همراه با منطقه آزاد قشم به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمده اند.
بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ شهریورماه جاری در شهر «سن ‌پترزبورگ» روسیه برگزار و عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیته بررسی درخواست‌های اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری که معمولا در حاشیه نشست‌های شورای اجرایی برگزار می‌شود و به نوبه خود زمینه حضور فعال‌تر بخش خصوصی در مجموعه اعضای وابسته این سازمان جهانی را فراهم می‌آورد؛ برای دو سال آینده تمدید شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو