اجرای بیش از 40 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در جزیره کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای بیش از 40 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید پورعلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جوانان کشورمان با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورمان کم شود تاکید کرد: نگاه تبیینی به مقوله های فرهنگی که در این 40 سال کشورمان را به مرز خودکفایی و شکوفایی رسانده از الزامات برنامه ریزی های فرهنگی کشور است.
پورعلی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد هفته دفاع مقدس در کیش از اجرای بیش از 40 برنامه مختلف با مشارکت معاونت فرهنگی، صداوسیما، ناحیه مقاومت بسیج، موسسه ورزش و دیگر ارگان های جزیره خبر داد و گفت: همایش نیروهای مسلح به همراه برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از مهمترین برنامه هایی است که یکشنبه 31 شهریور برگزار می شود.
نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس کیش در کنار بزرگداشت روز سرباز و شب داستان و خاطره گویی از جمله برنامه هایی است که همزمان با اول مهر در جزیره اجرایی می شود.
همایش کسب و کار و رونق تولید، شب عکس هفته دفاع مقدس در روز دوم مهر، برگزاری تئاتر دفاع مقدس در روز سوم مهر، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اکران فیلم های سینمایی دفاع مقدس در سینمای جزیره در روز چهارم مهر، از دیگر برنامه های این هفته است.
معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه پنجم مهر، همایش بزرگ شکست حصر آبادان با حضور میهمانان ملی در روز ششم مهر و بالاخره همنشینی با فرماندهان و رزمندگان در روز هفتم مهر از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در جزیره برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو