امام جمعه ماکو:

منطقه آزاد ماکو بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست

امام جمعه ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو که عنوان دروازه‌ی اروپا به خود گرفته‌ است، بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته ماکو با تاکید براینکه توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان یک وظیفه‌ی قرآنی است افزود: امیدوارم والدین محترم، مسئولین امر، مخصوصا مربیان عزیز نسبت به تربیت، تهذیب نفس، آموزش قرآن، مسائل دینی و نماز اول وقت دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی جدید نیز توجه بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در ادامه با تاکید براینکه امروز منطقه آزاد ماکو که عنوان دروازه‌ی اروپا را به خود گرفته‌ است، بهترین فرصت برای دور زدن تحریم‌هاست، گفت: مسئولین امر باید از این فرصت استفاده کرده و زمینه را برای توسعه‌ اقتصادی منطقه و رفع معضل بیکاری جوانان عزیز فراهم آورند.
وی تاکید کرد: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و جدی گرفتن ظرفیتهای داخلی تنها شاه کلید حل مشکلات معیشتی مردم است.
امام جمعه ماکو در ادامه در تشریح برکات دفاع مقدس افزود: دین اسلام و آثار آن به جهان معرفی شد و زمینه ظهور فرهنگ بیداری اسلامی فراهم شد بگونه ای که 35 درصد از جوانان آمریکایی در جستجوی سوالات دین اسلام هستند که این نشان از نفوذ اسلام در بین غربی است.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان در این تفکر هستند که نکند اسلام ناب محمدی، دنیا را فرابگیرد افزود: دشمنان اسلام در این راستا حمایات خودشان را با گروهکهای تکفیری و تروریستی به آشکارا اعلام می کنند.
خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه عدم تکیه بر بیگانگان بدین معنا نیست که نمی توان در ارتباط با سایر ملل باشیم افزود: این بدین معنی است که اعتماد به آنها یک عمل غیر قابل قبول است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو