80 درصد مسافران فرودگاه آبادان گردشگر هستند

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه 80 درصد مسافران این فرودگاه گردشگر هستند، گفت: بخش بسیار زیادی از این مسافران گردشگر، عراقی هستند که ارز قابل‌توجهی را وارد کشور می‌کنند از همین رو باید بتوانیم تسهیلات و خدماتی مطلوبی را به مسافران ارائه بدهیم.

به گزارش فرینا، پروانه سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تین ‌نیوز با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های فرودگاه آبادان افزود: وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت پروژه سالن 8 هزار متری فرودگاه آبادان که توسط منطقه آزاد در حال ساخت است، بازدیدکردند.
سهرابی گفت: وزیر راه و شهرسازی در این بازدید دستور سرعت بخشیدن به پروژه‌های این فرودگاه را دادند و از سوی دیگر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با جدیت پیگیر تحولات فرودگاه آبادان هستند.
وی با بیان اینکه نگاه وزیر راه و شهرسازی نسبت به آبادان، نگاه خاص و ویژه‌ای است، ابراز کرد: وزیر راه و شهرسازی در این بازدید خواهان تحولات قابل‌توجه فرودگاه آبادان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران بودند.
مدیر فرودگاه آبادان با بیان اینکه ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که از سمت وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم، افزود: در تیرماه سال جاری میزان پروازها در این فرودگاه بسیار قابل‌توجه بود به طوری که با انجام هزار و 106 پرواز رکورد پروازهای این فرودگاه شکسته شد.
سهرابی با بیان اینکه 80 درصد مسافران این فرودگاه گردشگر هستند که ارزآوری خوبی را برای کشور در پی داشته است، گفت: بخش بسیار زیادی از مسافران این فرودگاه، عراقی هستند این در حالی است که هر شهروند عراقی به طور میانگین کمترین میزان پولی که با خود به کشور می‌رود 500 دلار است.
مدیر فرودگاه آبادان با تأکید بر اینکه باید فرودگاه آبادان با توجه به اینکه بخش عظیمی از مسافرانش خارجی هستند باید به سطح بین‌المللی برسد، تصریح کرد: باید بتوانیم تسهیلات و خدماتی را ارائه بدهیم که درخور کشورمان باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.