آغاز عملیات احداث نخستین مجتمع رفاهی و پارکینگ کامیونی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از آغاز عملیات احداث نخستین مجتمع رفاهی و پارکینگ کامیونی این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد شاه‌بیگی افزود: کلنگ احداث مجتمع خدمات رفاهی و پارکینگ انتظار کامیونی در هفته دولت توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به زمین زده شد که در حال حاضر عملیات اجرایی و احداث آن آغاز شده است.
شاه بیگی گفت: این مجتمع خدماتی رفاهی و پارکینگ انتظار به منظور رفاه حال رانندگان متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون احداث می‌شود.
وی افزود: در این مجتمع هشت پارکینگ مجزا برای کامیون‌های متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد خواهد شد و کامیون‌ها بر اساس سیستم نوبت دهی اینترتی وارد منطقه ویژه خواهند شد که این امر باعث جلوگیری از ترافیک و ازدحام کامیون‌ها در داخل منطقه ویژه و همچنین در مسیر جاده خواهد شد.
 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: در قسمت رفاهی مجتمع رستوران، استراحتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، لمکده، فروشگاه عرضه مواد خوراکی، حمام  و همچنین خدمات خودرویی شامل تعویض روغن، آپاراتی، کارواش و تعمیرگاه راه‌اندازی خواهد شد.
شاه بیگی خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های بومی منطقه و سرمایه داران شهرستان تایباد در این مجتمع رفاهی شد و عنوان کرد: احداث و راه‌‎اندازی این مجتمع خدماتی رفاهی و پارکینگ کامیونی یک فرصت شغلی مناسب برای مردم بومی شهرستان تایباد است که می‌طلبد مردم منطقه مشارکت حداکثری در امر سرمایه‌گذاری در این مجتمع داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اعتبار این مجتمع از محل درآمد منطقه ویژه تامین  خواهد شد، افزود: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا دهه فجر امسال این مجتمع خدماتی رفاهی و پارکینگ کامیونی را به بهره‌برداری برسانیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: دغدغه ما ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان تایباد است و تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های منطقه ویژه در این امر به درستی استفاده کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو