دومین همایش ملی اصول آزادکاری(فریلسنیگ) در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه جاری میزبان افزون بر ۵ هزار نفر از علاقمندان به آزادکاری و خوداشتغالی از سراسر کشور بود.

به گزارش فرینا، ده سخنرانی و شش کارگاه آموزشی در کنار نمایشگاه فریلند مهمترین محورهای بزرگترین همایش فریلند کشور را تشکیل می داد که با حضور بیش از ۵ هزار نفر در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برپا شد.

براین اساس در روز اول همایش علاوه بر تبیین انقلاب پادکست فارسی:‌ فریلنسینگ محتوا در قالب یک پنل تخصصی به صورت "گیک ‌تاک" موضوعات آنچه که فریلنسرها در ارتباط نیاز دارد، امنیت شغلی، همه برنده نیستند، رقابت با انقراض، سقوط از دره و جوراب‌ات را قورت بده! از سوی سخنرانان در سالن A مطرح گردید و کارگاه های اشتباهات رایج در فریلنسینگ، چگونگی استفادۀ بهتر از توییتر برای فریلنسرها، چگونه از قطار جا نمانیم؟ و تولید و ویرایش ویدیو و درآمدزایی نیز در سالن B مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزار شد.

در روز دوم همایش سخنرانان در خصوص اهمیت لایف‌استایل برای فریلنسرها، مارکتینگ برای فریلنسرها، برقراری ارتباطات پویا، برای شرکت کنندگان صحبت کردند و در کارگاه های سالن B نیز ورود به دنیای عکاسی، چگونه محتوا پولساز باشد، کارگاه کسب درآمد از گوگل ادز برای فریلنسرها و مهارت‌های مورد نیاز یک طراح محصول، آموزش داده شد.

نکته جالب توجه این همایش برگزاری پنل پادکست ایرانی: صدای جدید دنیای ما، ارتفاع پست، فریلنسینگ و کار داوطلبانه و "گیک ‌تاک" بود که در سالن A با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

بنابراین گزارش؛ بزرگترین همایش فریلنسینگ کشور اصول فریلنسینگ را در قالب محورهای آموزش اصول اولیه، توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار، توانمندسازی، گسترش فرهنگ خود اشتغالی، توانمند سازی معلولان و گسترش محدوده جغرافیایی فریلنسینگ برای علاقمندان به خوداشتغالی و آزادکاری ارائه کردند.

برگزاری نمایشگاه فریلند با حضور بیش از ۵۰ استارتاپ و شرکت های فعال در این حوزه، مهمترین بخش جنبی دومین همایش ملی فریلند را تشکیل می داد که در این نمایشگاه دو روزه، تبادل تجربیات در فریلسینگ در کنار معرفی توانمندیهای آزادکاران حاضر در همایش مورد توجه قرار گرفت و در عین حال شرکت کنندگان با شرکت های نوآور، فناور و دانش بنیان فعال در منطقه آزاد انزلی در خصوص فرصت های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای ارتقای کیفی مهارت های نیروی انسانی منطقه و استان و ایفای نقش حمایتی از کسب و کارهای نوین، همچون راه و روش های درآمدزایی به صورت فریلنسینگ را در دستور کار قرار داده و دومین همایش فریلند نیز با همکاری مجموعه پونیشا به عنوان اولین پلتفرم های ایرانی که با هدف تسهیل فرایند ارتباط فریلنسرها به کارفرماها فعالیت می کند در این منطقه برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو