مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

دانش و علم پشتوانه اصلی و قدرت یک کشور است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه بنیاد توسعه کشور در گروه توسعه آموزش و تعلیم و تربیت است گفت: دانش و علم پشتوانه اصلی و قدرت یک کشور است و کشورهایی به موفقیت و قدرت رسیده اند که در علم پیشرفت کرده اند.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی روز دوشنبه در آئین بازرگشایی مدارس منطقه افزود: با تعلیم و تربیت درست رسیدن به مدینه فاضله دست یافتنی است

عبدالرحیمی علم را پادشاه همه قدرت ها دانست و گفت: خداوند علم مطلق است و برای رسیدن به منزلت الهی و انسانی باید در مسیر علم حرکت کرد. 

وی اظهار داشت:‌ وقت و زمانی که در این مدارس صرف می کنید باید منتج به افزایش علم و ارتقای رفتار اجتماعی و فردی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خطاب به دانش آموزان با اشاره به اینکه چراها و سئوالاتتان را باید از مربیان و معلمان تان بپرسید ادامه داد:‌ اگر جوابی به چراهایتان پیدا نکردید آن را تکرار کنید و در پی پاسخ بر سوالات باشید. 

عبدالرحیمی خاطر نشان ساخت: در دنیای مدرن کنونی، تفکیک دانش آموزان به نخبه و غیرنخبه نداریم و معلمان‌ باید کاری کنند که دانش آموزان استعدادشان شکوفا شود و این جمله که "ما می توانیم" را ملکه ذهن دانش آموزانمان کنیم. 

وی در پایان گفت: دانش آموزان در هررشته ای اگر باسوادترین باشند موفق میشوند و اگر پیشرفته ترین تخصص را در رشته منتخب خود داشته باشیم، موفقیم. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.