به پاس خدمات و حضور مستمر در مناسبات عاشورایی؛

پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان قشم به نمایندگی از ستاد کشوری این حوزه، پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) را به پاس خدمات و حضور مستمر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مناسبات عاشورایی، به وی اهداء کرد.

به گزارش فرینا، امروز دوشنبه یکم مهر ماه 1398 در جلسه ای با حضور مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان قشم و رییس هیات های مذهبی شهرستان قشم، پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) به صورت کاملا اختصاصی به حمیدرضا مومنی اهداء شد.

در این جلسه، غلامرضا پاسلاری به جهت پاسداشت زحمات، کمک های نقدی و حضور مستمر حمیدرضا مومنی در مراسم دهه محرم و بازدید از هیات های عزاداری سطح شهرستان قشم از وی تقدیر کرد.

دهه محرم امسال، قشم با شور و حرارتی بیش از پیش و همدلی و همراهی حاکم بر عوامل برگزار کننده مراسم عزاداری حسینی که حضور مداوم مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد قشم در آن بی تاثیر نبود، به استقبال یاد و خاطره 72 شهید کربلا رفت.

60 هیئت مذهبی  قشم در کنار موکب حضرت زینب (س) (یادمان مرحوم جعفری)، همچنین تمامی مساجد شهرستان یک صدا و همراه به برپایی عزای فرزند علی و فاطمه مشغول بودند.

در این مراسم همچنین از همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان به منظور اطلاع رسانی، پوشش مناسب مراسم عزاداری، سیاه پوش کردن شهر و تجهیز مساجد و هیئت های مذهبی به بیرق و پرچم های مشکی توسط غلامرضا پاسلاری، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی شد.

هرمزی، رییس هیات های مذهبی شهرستان قشم نیز به مناسبت برگزاری جلسه با 40 تن از مبلغین مذهبی جزیره و قدردانی از تلاش های آن ها از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.