صادرات عمده پروفیل یو پی وی سی از ارس به کشورهای منطقه + فیلم

عضو هیات مدیره شرکت طلا پروفیل ارس از انجام مذاکرات برای صادرات عمده پروفیل یو پی وی سی به کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدصادق میراب سهندی با اعلام این خبر، گفت: در شرکت طلا پروفیل ارس، مشتری هایی از افغانستان، عمان، ارمنستان و قطر داریم که در حال مذاکره برای صادرات عمده به این کشورها هستیم. 
میراب سهندی تصریح کرد: محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و با برند ویتانوا به بازارهای داخلی و بازارهای کشورهای هدف صادرات می شود. 
وی با اشاره به تولید پروفیل درب و پنجره یو‌پی‌وی‌سی در شرکت طلاپروفیل ارس، ادامه داد: این شرکت در سال 93 با سرمایه اولیه یکصد میلیارد ریالی تاسیس و از سال 95 تولید محصولات خود را آغاز کرده است.
عضو هیات مدیره شرکت طلا پروفیل ارس افزود: اشتغال مستقیم 65 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 1000 نفر در اقصی نقاط ایران از دستاوردهای این واحد تولیدی است. 
میراب سهندی در مورد ظرفیت تولید و تنوع محصولات شرکت نیز خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید طلا پروفیل ارس 6500 تن در سال است و 19 نوع پروفیل در این شرکت تولید می شود. 
وی کیفیت بالای محصولات را دلیل اصلی موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: کیفیت تولید یکی از اصلی ترین مزایای محصولات تولیدی در طلا پروفیل ارس است. به طوریکه محصولات تولیدی به صورت ساعت به ساعت در آزمایشگاه مجهز شرکت از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد تا در تمام فصول سال و در هر وضعیت آب و هوایی مورد استفاده خریداران باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.