مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی:

۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری طی سال جاری در این استان اختصاص یافته که در حوزه های مکانیکی و بیولوژیکی هزینه می شود.

به گزارش فرینا، میرصمد سیدموسوی در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این اعتبار با موافقت مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری نظیر سال گذشته هزینه می شود.

سیدموسوی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه ها اضافه کرد: اعتبار طرح های آبخیزداری آذربایجان غربی در سال جاری حدود ۲ برابر سال گذشته است که با توجه به این امر می توان طرح های کلان و بیشتری را در این حوزه اجرا کرد.

وی با بیان اینکه با موافقت استاندار ۲۸۰ میلیارد ریال نیزاز محل اعتبارات استانداری به طرح های آبخیرداری اضافه می شود تصریح کرد: امسال ۸۰ هزار مترمربع عملیات آبخیزداری و سازه های مکانیکی در آذربایجان غربی به اجرا در می آید.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات ۳۱ زیرحوزه آبخیز با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، ادامه داد: علاوه بر آن، امسال در ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان، عملیات نهال کاری و بذرکاری و مدیریت چرای دام انجام می شود.
وی افزود: سال گذشته نیز ۲۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری در آذربایجان غربی اختصاص یافته بود که هزینه شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو