تداوم فعالیت تیم های نظارتی در بازار ارس

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از تداوم فعالیت تیم های نظارتی مشترک جهت ارزیابی کیفیت و اصالت کالاهای بازار ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی غفاری با اشاره به اجرای طرح های بازرسی و نظارت کیفیت، سلامت و اصالت فراورده های قابل عرضه در بازار ارس گفت: اکیپ های نظارتی مشترک با حضور بازرسان مدیریت غذا ودارو، مدیریت بازرگانی و واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا تشکیل شده و از مجتمع ها، فروشگاه ها و اماکن عرضه کالاهای سلامت محور بازدید دارند.
غفاری افزود: برخی کالاهای بی کیفیت و ناسالم را با ذکر موارد تخلف ازقوانین و مقررات بهداشتی شناسایی و ضمن صورتجلسه جهت تعیین تکلیف به دادستان شهرستان معرفی گردید.
وی ضمن تشکر از همکاری خوب اصنافدر رعایت موارد اعلامی گفت: طرح های نظارتیمشترک در سطح عرضه به منظور ارزیابی كالاهاي سلامت محور ادامه خواهد داشت. و در این خصوص گزارش کالاهای غیرسالم جمع آوری شده از سطح عرضه جهت اطلاع شهروندان ارائه خواهد شد.
گفتنی است؛ در دو سال اخیر بیش از 560 تن کالای غیرمجاز و بی کیفیت در انبارهای محدوده گمرکی ارس شناسایی و با همکاری دستگاه های اجرایی و دستور ویژه دادستان شهرستان جلفا توسط مدیریت غذا و دارو معدوم و با خارج سازی از چرخه مصرف انسانی، اجازه ورود به بازار مصرفی ارس داده نشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو