ساخت مرکز نوآوری و توسعه شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

شرکت شهر فرودگاهی برنامه جامع و طولانی مدتی برای توسعه این مجموعه دارد و ما براساس دستور معاون علمی و فناوری رییس جهمور با تمام قوا برای رشد منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش می کنیم .

به گزارش فرینا به نقل از پرتال حمل و نقل، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری و توسعه شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ساخته می شود .
مدیرکل هماهنگی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با هدف توسعه صادرات در مناطق آزاد ، تفاهم نامه ای با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای تغییر رویکرد مناطق آزاد به "توسعه نوآوری" امضا شده است ومرکز اصلی آن در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ساخته خواهد شد .
ابوالفضل باقری، با اشاره به توجه ویژه شهر فرودگاهی به توسعه منطقه آزاد این مجموعه افزود: شرکت شهر فرودگاهی برنامه جامع و طولانی مدتی برای توسعه این مجموعه دارد و ما براساس دستور معاون علمی و فناوری رییس جهمور با تمام قوا برای رشد منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش می کنیم .
باقری گفت: حدود ٤٥٠٠ شرکت دانش بنیان در این معاونت ثبت شده و ما با برنامه ای تحت عنوان پیشگامان اقتصاد دانش بنیان ، ١٠٠ شرکت را به صورت ویژه مشخص کرده و روابط تخصصی و ویژه ای را با آن ها آغاز کردیم .
گفتنی است؛ باتوجه به ظرفیت های اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، این مجموعه برنامه ریزی هایی را برای همکاری با شرکت های دانش بنیان انجام داده است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.