تصویب صورت های مالی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال ٩٧

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزئیات برگزاری چهارمین جلسه مجمع عمومی سالیانه این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش فرینا، حیدر فرزانه افزود: جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت شهر فرودگاهی با هدف بررسی عملکرد صورت های مالی سال ١٣٩٧ و برنامه های کلان این شرکت در سی ام شهریور ماه با حضور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره،اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل شرکت به همراه بازرسان قانونی در ساختمان مرکزی مجموعه تشکیل شد.

فرزانه گفت: در آغاز این جلسه عملکرد کلی شرکت در سال گذشته تشریح شد و برنامه های کلان پیش رو نیز مورد بررسی قرار گرفت تا چگونگی اجرایی شدن آن ها تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه جلسه عملکرد صورت های مالی سال ١٣٩٧ شرکت توسط نمایندگان سازمان حسابرسی به اعضای مجمع ارائه شد بیان داشت: این صورت های مالی نیز به تایید و تصویب اعضای مجمع عمومی سالیانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تاکید قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر تعیین بهای تمام شده خدمات، این مبحث نیز در مجمع عمومی مورد بحث قرار گرفت و تعرفه ها و بهای خدمات ارائه شده در شرکت شهر فرودگاهی نیز به تصویب رسید.

فرزانه تصریح کرد: رویکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جهت ایجاد رویه ای پایدار برای توسعه بهره وری و شفافیت مالی تعیین شده و در همین راستا دستورالعمل های استاندارد معیارهای بهره وری نیروی کار، بهره وری سرمایه و بهره وری کل عوامل تولید در این مجموعه در حال اجراست.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو