1 / برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد

نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 مهرماه) در تهران برگزار می شود.

به گزارش فرینا، در روز اول برگزاری این نشست ـ که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود ـ «بررسی سامانه جامع کار و روابط اشتغال» و «بررسی سامانه جامع صدور مجوزهای ساختمانی مناطق آزاد» با حضور مدیران فناوری اطلاعات، مدیران کار و اشتغال و مدیران فنی و امور زیربنایی در دستور کار قرار دارد. 
در دومین روز این نشست نیز «سامانه مدیریت اطلاعات مراکز اقامتی، هنری و گردشگری» و «سامانه جامع امور گمرکی (رویه مسافری)» با حضور مدیران فناوری اطلاعات، مدیران گردشگری و مدیران گمرک سازمان های مناطق آزاد بررسی می شود.
«محمد امین اله داد» دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد مناطق آزاد به عنوان متولی برگزاری این نشست، «مجید طاهریان» مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی، «فرهاد شیخی» مسئول هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران فناوری اطلاعات، کار و اشتغال، فنی و امور زیربنایی، گردشگری و مدیران گمرک سازمان های مناطق آزاد کشور در این نشست حضور دارند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو