3 / فرآیندهای ایجاد «سامانه جامع صدور مجوزهای عمرانی» در مناطق آزاد بررسی شد

در اولین روز از برگزاری نشست هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان‏ های مناطق آزاد در نوبت بعد از ظهر در تهران، موضوع «سامانه جامع صدور مجوزهای عمرانی مناطق آزاد» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این نشست، ضمن تبیین و بررسی پروژه پنجره واحد و جایگاه خدمات حوزه عمرانی، پیرامون پیچیدگی‌های پیاده‌سازی سامانه‌های عمرانی در مناطق آزاد بحث و بررسی شد.

در ادامه این نشست ضمن بررسی نمونه سامانه‌های عمرانی پیاده‌سازی شده در برخی از مناطق آزاد و شهرداری‌های کشور فرآیندهای لازم برای طراحی و پیاده سازی سامانه در مناطق آزاد مورد ارزیابی قرار گرفت.

یادآور می شود؛ در نوبت صبح این نشست، پروژه پنجره واحد، جایگاه خدمات حوزه روابط کار، ضرورت طراحی و راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار و اشتغال در مسیر تکمیل زیرساخت‏ های مورد نیاز برای تحقق پنجره واحد در مناطق آزاد بحث و بررسی شد.

گفتنی است؛ در این نشست؛ «محمد امین اله‌داد» دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد، «مجید طاهریان» مدیر توسعه تحول اداری دبیرخانه شورایعالی و ‌همچنین «مدیران فناوری اطلاعات و تحول اداری و مدیران فنی و امور زیر بنایی سازمان های مناطق آزاد» حضور داشتند.

بررسی سامانه مدیریت اطلاعات مراکز اقامتی، هنری و گردشگری و سامانه جامع امور گمرکی (رویه مسافری) از جمله محورهایی است که در در دومین روز از این نشست (فردا چهارشنبه) مطرح می شود.

این نشست به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 مهرماه) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تهران برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو