منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر لازم برای حضور موثر دانشگاه ها را فراهم می‌کند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: ثناگومطلق اعلام حمایت مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام از دانشگاه های کشور گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر لازم برای حضور موثر دانشگاه ها را فراهم می‌كند.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق در دیدار با رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ضمن اعلام حمایت مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام از دانشگاه های کشور افزود: مجموعه بزرگ پیام بستر لازم جهت حضور و فعالیت نوآوران و متخصصین دانشگاهی را جهت توسعه کسب و کار‌های صنعتی فراهم خواهد کرد تا موجب رونق کسب و کار شرکت های در منطقه شود و در نهایت منجر به رونق تولید و اقتصاد در کشور شود .
ثناگو مطلق با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و نیروی متخصص آن، افزود: با توجه به الگوهای مناسب دانشگاهی و توانایی موجود در این مراکز، منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر لازم جهت حضور و فعالیت کارآفرینان، نوآوران و متخصصین دانشگاهی را جهت توسعه کسب و کار‌های شرکت های حاضر در منطقه  فراهم خواهد کرد تا این کسب و کار‌ها  از الگوهای مناسب برای  رونق هرچه بیشتر در تولیدات  خود بهره مند شوند .
او هدف از حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از دانشگاه های کشور برای حضور فعالانه در منطقه را دستیابی به مرجعیت علمی برای ارتقا و توسعه ظرفیت های داخلی در حوزه صنعت دانست و گفت: اسناد علمی جهانی نشان می‌دهد استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه و بهر گیری از الگوهای پژوهشی مراکز علمی در بالابردن راندمان تولید چه از لحاظ کیفی و چه کمی  موثر بوده  و بنابراین باید ارتباط بین جامعه دانشگاهی با مراکز صنعتی کشور فراهم  شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در پایان ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و بالا بردن سطح دانش در حوزه صنعت، گزارشی اجمالی از فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی ارائه کرد. 
گفتنی است؛ بعد از این دیدار، رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به اتفاق تیم همراه از بخش های مختلف مجموعه پیام اعم از برخی از شرکت های حاضر در منطقه ویژه اقتصادی و همچنین بخش فرودگاهی بازدید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.