4 / برگزاری نشست بررسی «سامانه مدیریت اطلاعات مراکز اقامتی، هنری و گردشگری در مناطق آزاد»

در دومین روز از برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد در تهران، نشست بررسی «سامانه مدیریت اطلاعات مراکز اقامتی، هنری و گردشگری» با حضور مدیران گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار شد.

به گزارش فرینا، تبیین و بررسی پروژه پنجره واحد و جایگاه خدمات حوزه گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم ارائه خدمات در پروژه پنجره واحد و همچنین شیوه‌های اخذ آمار و اطلاعات مراکز اقامتی، فرآیندهای اخذ مجوزهای گردشگری و امکان اقامتی و چگونگی یکسان‌سازی فرآیندهای حوزه گردشگری در مناطق آزاد از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار امروز (نوبت صبح) این نشست قرار داشت.
در این نشست، ضمن بررسی نمونه سامانه گردشگری موجود در مناطق آزاد، برخی از پیچیدگی‌ها و تفاوت‌های فرآیندهای گردشگری در این مناطق مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است؛ این نشست با حضور «محمد امین اله‌داد» دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد، «مجید طاهریان» مدیر توسعه تحول اداری دبیرخانه دبیرخانه شورایعالی،‌ «حسین اله‌بداشتی» مدير گردشگري و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی و ‌همچنین «مدیران فناوری اطلاعات و تحول اداری» و «مدیران و کارشناسان حوزه گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان‏های مناطق آزاد» برگزار شد. 
یادآور می شود؛ این نشست به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 مهرماه) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تهران برگزار شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو