صدور مجوز ٥٠٩ پرواز فوق العاده برای ایام اربعین از فرودگاه امام (ره)

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، از رشد پروازها به مقصد عتبات در این ایام خبر داد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اظهار داشت برنامه ریزی ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات باتوجه به رشد پروازها در این ایام در مجموعه شهر فرودگاهی صورت گرفته و آماده پذیرش پروازهای ویژه اربعین هستیم.

وی گفت: عملیات پروازهای اربعین در فرودگاه امام (ره) از ١٧ مهرماه آغاز خواهد شد و تا ١١ آبان ماه ادامه دارد و بر اساس درخواست شرکت های هواپیمایی تا تاریخ هفتم مهرماه ٥٠٩ مجوز پرواز فوق العاده به دو مقصد نجف و بغداد صادر شده که این آمار با توجه به اینکه هنوز برخی شرکت ها درخواست های خود را برای برقراری پرواز ارائه نکرده اند، افزایش خواهد یافت.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تشریح این آمار بیان داشت ١٥ مجوز برای پرواز به مقصد بغداد و ٤٩٤ مجوز برای پرواز به مقصد نجف صادر شده که این آمار نسبت به سال گذشته تاکنون رشد ١٠ درصدی را نشان می دهد.

خوشخو گفت: امسال با بهره برداری از ترمینال گالری سلام و توزیع پروازها در دو ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امکان خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران فراهم شده و امیدواریم همانند عملیات حج بتوانیم با ارائه خدمات شایسته موجب رضایتمندی زائران شویم.

وی افزود: برپایی موکب ویژه اربعین در ترمینال ها، ایجاد فضای استراحت و پذیرایی در صورت بروز تاخیر در پروازها بخشی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای زائران اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو