سرمایه گذاری 110 میلیارد ریالی در حوزه تفریحات دریایی قشم

با افتتاح یک کلوپ تفریحات آبی و کلنگ زنی دو مدرسه غواصی، در حوزه تفریحات دریایی قشم 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفت.

به گزارش فرینا، کلوپ تفریحات دریایی عجایب آبی قشم در زمینی به مساحت 600 مترمربع و زیربنای 300 متر مربع، در آخرین روز از هفته گردشگری افتتاح شد.

این مجموعه با 30 میلیارد ریال اعتبار برای 6 نیرو به صورت ثابت و 35 نیرو به صورت فصلی اشتغالزایی به همراه داشته است.

قایق سواری، جت اسکی، غواصی، پاراسل و شاتل از خدمات ارایه شده به علاقمندان تفریحات دریایی و گردشگران توسط این کلوپ می باشد.

همچنین، کلنگ ساخت مدرسه نجات غریق، غواصی و کلوپ تفریحات دریایی آسمان آبی عمار قشم با 65 میلیارد ریال سرمایه در زمینی به وسعت 900 مترمربع برزمین زده شد.

این مجموعه در زیربنای 300 مترمربعی خود برای 20 نیروی بومی اشتغالزایی داشته و از امکاناتی همچون استخر و اسکله شناور برخوردار خواهد شد.

در ادامه برنامه های آخرین روز از هفته گردشگری قشم، پروژه ساخت مدرسه غواصی و تفریحات آبی حامیان خلیج فارس نیز کلنگ زنی شد.

این مدرسه غواصی با 15 میلیارد ریال اعتبار، در زمینی به مساحت 580 مترمربع و زیربنایی در حدود 203 مترمربع ساخته شده و برای 10 نیرو اشتغالزایی خواهد کرد.

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو