بهره برداری از اسکله رورو بندر امیرآباد تا 10 ماه آینده

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از بهره برداری از اسکله رورو بندر امیرآباد تا 10 ماه آینده خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران، سیاوش رضوانی با بیان اینکه حدود 25 کیلومتر از اسکله رورو ریلی بندر امیرآباد ساخته شده است، گفت: اسکله رورو بندر امیرآباد مرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
رضوانی به ظرفیت اقتصادی بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود: برای گسترش تبادلات تجاری در این منطقه باید حمل و نقل ترکیبی و چند وجهی در استان داشته باشیم.
او گفت: هم اکنون خط ریلی راه آهن شمال در بندر امیرآباد تکمیل شده است.

آغاز عملیات تعریض جاده ورکلا ـ گهرباران

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی تعریض قطعه سوم جاده ورکلا ـ گهرباران افزود: قطعه سوم و نهایی جاده ورکلا ـ گهرباران به طول 10 و نیم کیلومتر با هدف تامین ایمنی مسیر‌های اجرایی اعم از خط کشی، روکش و آسفالت با سرمایه گذاری 333 میلیارد ریال سازمان بنادرودریانوردی آغاز شد.
رضوانی با بیان اینکه 35 درصد از تعریض جاده ورکلا به گهرباران تکمیل شده است، افزود: در این طرح برای مسیر‌های رفت و برگشت جاده ورکلاـ گهرباران، تعریض پیش بینی شده است.
او گفت: 14 کیلومتر جاده ورکلا ـ گهرباران 30 ماه دیگر با تمامی استاندارد‌های راهوری و راهداری زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

بهره برداری از سه طرح راه در دهه فجر امسال

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به بهره برداری سه طرح راه استان دردهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: عملیات راهسازی محور ساری ـ تاکام، 10 کیلو متر محور هراز ـ تونل وانا و محور بهنمیر به کیاکلا و کیاکلا به جویبار دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود و زیر بار ترافیک می‌رود.
سیدمحمد نظری افزود:32 طرح راهسازی با اعتبار 470 میلیارد تومان در استان مازندران در حال ساخت است.
نظری بیان اینکه از این اعتبارات تاکنون 47 میلیارد تومان اختصاص یافته است، گفت:اعتبار استانی ساخت و تعریض جاده‌های استان تامین و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو