توانمند کردن مردم منطقه در گرو رونق گردشگری است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توانمند کردن مردم منطقه جهت توزیع عادلانه ثروت، در گرو رونق گردشگری است.

به گزارش فرینا؛ قدرت اله طمیمیان در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه گردشگری ضمن اشاره به اینکه حاضرین در این نشست بهتر از هر کسی اهمیت و نقش گردشگری را در توسعه و رشد اقتصادی درک کرده که سرمایه و زمان خویش را در این مسیر هزینه نموده اند، افزود: توانمند کردن مردم منطقه جهت توزیع عادلانه ثروت در گرو رونق گردشگری است.

طمیمیان گفت: آبادان، خرمشهر، جزیره مینو و به طور کلی منطقه آزاد اروند از ظرفیت بالقوه و بالفعل بالایی در حوزه گردشگری برخوردار هستند که می توانیم از این امتیازات درجهت رونق اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

وی هدف از چنین نشستی را بررسی راه کارها و تدابیری در جهت دست یافتن به رونق و توسعه گردشگری دانست و تصریح کرد: کشورهای پیشرفته توسعه گردشگری را یکی از مباحث بسیار مهم اقتصاد کشور خود می دانند و با این نگاه برایش سیاست گذاری می کنند؛ اما متأسفانه تا امروز ما نتوانسته ایم از این امتیازات برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم استفاده لازم را داشته باشیم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه هم فکری و مشورت با بافعالین حوزه گردشگری کمک به وظیفه سازمانی ما خواهد بود، ادامه داد: هیچ یک از ما به تنهایی به وظیفه مطلوب و دلخواه نخواهیم رسید، بی شک در کنار هم بودن و هم افزایی میان دو طرف منجر به یک اتفاق مثبت در رشد و توسعه صنعت گردشگری خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو