در شهریور ماه امسال؛

محموله‌ 45 تنی از محصولات IT وارد فرودگاه پیام شد

بیش از 340 تن بار هوایی در شش ماه نخست سال جاری از طریق فرودگاه پیام وارد کشور شد که از این تناژ 45 تن آن مربوط به ورود محصولات IT و ICT در شهریور ماه است.

به گزارش فرینا، نزدیک به 20 پرواز کارگو در شش ماهه اول سال جاری در فرودگاه پیام صورت گرفته که طی آن 343 تن بار اعم از گوشت، محصولات IT ، ICT و تجهیزات پزشکی و ... وارد کشور شده است.
فاصله کم منطقه ویژه اقتصادی پیام تا پایتخت یک مزیت به شمار می آید: این مزیت، موقعیت مناسبی جهت صادرات و واردات کالاها برای شهرک های صنعتی متعددی که در استان البرز ـ تهران و حتی قزوین وجود دارد ایجاد می کند.
در حال حاضر در این حوزه، فرودگاه پیام برای ترانزیت باربری، محصولات فناوری و اطلاعات و ارتباطات و صنایع ICT استفاده می شود.
در خصوص دیگر ماموریت های هوایی این فرودگاه می توان گفت اگرچه ماموریت اولیه این فرودگاه صرفا باربری تعریف شده بود و همچنین حوزه آموزش خلبانی و مرکز تجهیزات نیز به آن اضافه شده بود اما از دوسال گذشته برای بهره بری بیشتر و کمک به بخش صنعت هوانوردی و مطالبه به حق شهروند استان البرز برای ایجاد یک فرودگاه مسافری اقدام شد که در نهایت این امکان با صرف هزینه ساخت بستر لازم و اخذ مجوزهای مورد نیاز مهیا شد و اکنون شاهد پروازهای مسافری نیز از این فرودگاه هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو