وزیر اطلاعات در بازدید از مرز شلمچه؛

اربعین امسال باشکوهتر از سالهای گذشته

وزیر اطلاعات همایش اربعین امسال را با شکوهتر از سالهای گذشته دانست.

به گزارش فرینا؛ حجت الاسلام سیدمحمود علوی در بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: استقبال مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: پیش بینی شده جمعیت زائران اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۲ میلیون نفری داشته باشد.

وی همچنین از خدمت رسانی مردم و دستگاه های اجرایی به زائران کربلا قدردانی کرد و گفت: هر چند زائران کربلا به دنبال راحتی نیستند و سختی های سفر به عتبات عالیات را تحمل می کنند اما باید بهتر پاسخگوی آنان باشیم و همه دستگاه های اجرایی باید با خدمت رسانی به زائران تلاش کنند تا مشکلات به حداقل برسند.

وزیر اطلاعات همچنین تلاش دستگاه های مختلف برای تامین امنیت زائران را ستود و افزود: همه دستگاه ها تلاش می کنند تا زائران با آرامش و امنیت به کربلا مشرف شوند.

حجت الاسلام علوی به تلاش صورت گرفته از سوی همه دستگاه ها در استان خوزستان در خدمت رسانی به زائران در شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: نسبت به اربعین سال گذشته مشکلات کمتری امسال مشاهده شده و همه پای کار هستند تا شاهد وضعیت متفاوتی در اربعین امسال در مرزها باشیم.

وی گفت: با وجود تلاش خوب صورت گرفته در خدمت رسانی به زائران همچنان باید تلاش شود تا کمبودهای باقی مانده بر طرف شوند تا در  سالهای آینده نیز  در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین علیه السلام باشیم.

وزیر اطلاعات در ادامه بیان داشت: به یاری خداوند متعال و برکت اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) و امام حسین(ع) رفت و آمد در مرزهای چهار گانه کشور روان و عالی است.

حجت الاسلام علوی وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی موکب ها را بسیار خوب و قابل تقدیر توصیف کرد.

وزیر اطلاعات با حضور در مرز شلمچه در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر در استان خوزستان از نزدیک در روند خدمت رسانی و تردد زائران اربعین قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو