در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

ورود بیش از 5800 ترانزیت کالا به منطقه ویژه اقتصادی پیام

بنا بر اعلام امور گمرکی و ترانزیت کالا در منطقه ویژه اقتصادی پیام، در شش ماهه نخست سال جاری 5842 TEU (واحد سنجش ترانزیت کالا) به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی پیام ثبت و وارد شده است.

به گزارش فرینا، بنابر این گزارش از این تعداد بیش از 4 هزار TEU مربوط به ورود ترانزیت کالا به انبارهای عمومی بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد 56 درصدی داشته است.
همچنین در نیمه اول سال 1398 تقاضا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.
این گزارش می افزاید با  اعلام دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری پیام در خواست های سرمایه گذاری واصله به معاونت منطقه ویژه در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، 40 درصد رشد داشته است.
مجموعه پیام در راستای حمایت از سرمایه گذاری داخلی اقدام به بستر سازی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز کرده است که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجهی از شرکت ها در حوزه ict و دانش بنیان است.
گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت 3600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر بیش از 300 شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی،آی سی تی و ...... حضور فعال دارند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.