وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: 

نوسانات بازار بورس باید پذیرفته شود، این نوسانات پس از مدت كوتاهی به ثبات خواهد رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نوسانات بازار بورس باید پذیرفته شود، این نوسانات پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند که در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با خبرنگاران سخن می گفت، در پاسخ به سوالی در خصوص ریزش روز گذشته شاخص بورس اظهار داشت: نوسان‌ها در بازار بورس باید پذیرفته شود و این روند پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید. 
 دژپسند افزود: در زمان رشد شاخص بورس، برخی از صاحب نظران دلسوز با من تماس می گرفتند و نگرانی خود را اعلام می کردند که این رشد خیلی سریع، تند و مستمر دارد رخ می‌دهد و حبابی است در حالی که این گونه نبود.
وی گفت: ما با عرضه سهام تلاش کردیم که عمق بازار را افزایش دهیم و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، نیز اظهار داشت: بخشی از مشکلات که نیازمند اصلاح قانون است در مجلس در دست بررسی قرار دارد و این موارد در صحن مجلس مطرح شد که به علت برخی مشکلات دوباره به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد.
دژپسند افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موارد از هفته آینده در دستور کار کمیسون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرند و چنانچه این مواد نیازمند اصلاح باشند، مورد بازبینی قرار گیرند كه به تبع آنها شیوه‌ها و آیین‌نامه‌ها نیز اصلاح خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این روند به رفع بسیاری از مشکلات این نوع مالیات کمک خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو