آغاز دومین مرحله از آسفالت پروژه معابر امیرآباد

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز دومین مرحله از آسفالت پروژه بهسازی معابر امیرآباد پس از تکمیل کلیه ی زیرساخت های لازم شهری خبر داد.

به گزارش فرینا؛ موعود شمخانی تاکید و تعهد به اجرای اصولی کلیه زیرساخت ها و زیرسازی معابر شهری قبل از انجام مراحل نهایی (آسفالت) را مهم ترین رویکرد این معاونت در انجام این نوع پروژه ها اعلام کرد و افزود: ظرف دو هفته ی آینده ۱۵ هزار متر مربع دیگر از معابر امیرآباد آسفالت خواهد شد؛ که باید گفت علت اصلی تاخیر در بهره برداری نهایی از این پروژه رویکرد ذکر شده است.

شمخانی گفت: پس از احداث شبکه آب و فاضلاب شهری که طی تفاهم نامه ای با شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و تامین اعتبار و نظارت معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد و همچنین با پیگیری و تامین اعتبار این معاونت برای اجرای شبگه گاز توسط اداره گاز خوزستان آسفالت این معابر وارد مرحله اجرایی شد.

وی در ادامه تشریح زیرساخت های این پروژه افزود: تاکنون ۲۴۰ هزارمتر مربع زیرسازی، ۱۲ هزار متر مربع کف پوش گذاری، ۳۹ کیلومتر جدول گذاری و سیستم آبهای سطحی طی دو تفاهم نامه با شهرداری آبادان انجام شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین در پایان خاطرنشان کرد: بعد از انجام موارد ذکر شده، تاکنون از ۶۰ هزار متر مربع معابر امیر آباد در مرحله اول ۴۵ هزار مترمربع از آن انجام و از امروز ۱۵ هزار مترمربع دیگر وارد مرحله اجرا شده است که تا دو هفته ی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو