برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سیاوش ملکی‌فر با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری طی روزهای 27 تا 30 آبان ماه در جزیره کیش بیان کرد.
دسته‌ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، به عنوان مثال برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه‌های خارجی، صندوق تا 70 درصد هزینه‌های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها پرداخت می‌کند.
ملکی فر، خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می‌توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.
وی افزود: همچنین شرکت‌ها می‌توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می‌کنند، از تسهیلات 3 ساله لیزینگ با نرخ 9 درصد تا سقف 70 درصد مبلغ قرارداد بهره‌مند شوند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاهی صندوق نوآوری می‌توانند تا 5 آبان تقاضای خود را از طریق وبگاه مجری برپایی پاویون به نشانی deydad.com ثبت کرده و در فهرست متقاضیان این حمایت‌ها قرار گیرند.
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی دریافت حمایت‎های بلاعوض به منظور حضور مستقل در این نمایشگاه نیز می‎توانند از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را ثبت کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.