رونمایی از دو محصول شرکت مسیر پویا جویان ارس در نمایشگاه رینوتکس 2019

در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز (رینوتکس 2019) از دو محصول جدید شرکت مسیر پویا جویان ارس رونمایی شد.

به گزارش فرینا، سیستم هوشمند شناسایی صاحب خودرو و ردیاب کفش هوشمند به عنوان محصولات جدید شرکت مسیر پویا جویان ارس در حاشیه نمایشگاه رینوتکس 2019 رونمایی شد.
در مراسم رونمایی از دو محصول جدید این شرکت، غلامحسین کریمی عضو هیات مدیره، صفر شاسفند معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، یوسف داداش زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و پریسا بهلولی مدیر مرکز رشد سازمان منطقه آزاد ارس و همچنین محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی، عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند. 
مدیرعامل شرکت مسیر پویا جویان ارس در مراسم رونمایی، گفت: امسال محصولات جدیدی را در ارس تولید و آماده عرضه به بازار کرده ایم و این رونمایی به همین منظور صورت گرفت. 
سعید فرجی افزود: سیستم شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو یکی از محصولات جدید این شرکت است و باعث می شود که در نبود راننده و یا زمان دور شدن راننده از خودرو، اتومبیل به طور کامل غیر قابل استفاده باشد. 
فرجی گفت: این سیستم می تواند امنیت بیشتری را برای راننده ها فراهم آورده و از سرقت خوردو جلوگیری کند. 
وی خاطرنشان کرد: ردیاب کفش هوشمند نیز بر اساس اینترنت اشیاء توسط این شرکت ساخته شده و در این نمایشگاه رونمایی شد. 
مدیرعامل شرکت مسیر پویا جویان ارس با اشاره به کارکرد این اختراع، اظهار کرد: این اختراع می تواند برای کودکان و افراد مبتلا به بیماری آلزایمر مورد استفاده قرار گرفته و در هر لحظه محل حضور آن ها را مشخص کند.
فرجی یکی از دلایل موفقیت سریع این شرکت را حضور در منطقه آزاد ارس عنوان کرد و گفت: گام نخست صادرات را با ارسال محصولات به اربیل عراق شروع کرده ایم.

این فعال اقتصادی در پایان گفت: فعلا بیشتر محصولات تولیدی شرکت در بازار داخلی مورد مصرف قرار می گیرد و در این نمایشگاه نیز مشتریان داخلی استقبال خوبی از غرفه شرکت داشته اند. 
گفتنی است، هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز، موسوم به رینوتکس ۲۰۱۹ دوشنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با حضور جمعی از مقام های کشوری و استانی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو