جشنواره تئاتر فتح خرمشهر میراث شهدا است

گلزار شهدای خرمشهر، امروز میزبان هیأتی از اهالی فرهنگ و هنر بود.

به گزارش فرینا، معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت همراه به بهانه اولین روز از برگزاری  بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، وارد منطقه آزاد اروند شدند.

دیدار از گلزار شهدای خرمشهر که جشنواره تئاتر فتح میراث دار رشادت ها و مقاومت های این خفتگان در خاکش هستند، از جمله بازدیدهای این هیأت و معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند بود.

آنها با حضور بر مزار این دلاور مردان با ذکر فاتحه و شاخه گل، یاد و خاطره رشادت ها و از جان گذشتگی هایشان را گرامی داشتند.

حضور در خانه شهید مدافع حرم « محمدرضا عسگری فرد» که در خانواده‌ای مذهبی و اصیل در ۲۴آبان ماه سال ۱۳۵۳ متولد شده بود و تقدیر از خانواده معزز این شهید عالی مقام و شنیدن خاطرات همسر و فرزند وی از دیگر بازدیدهای این هیأت فرهنگی هنری بود که همگان را تحت تأثیر خویش قرار داد.

دیدن تئاتر «بُرا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد در تالار فانوس و در نهایت به تماشا نشستن نمایش «پیرننا» به نویسندگی و کارگردانی اکبر قهرمانی با بازی «صدیقه کیانفر» از تهران و تقدیر از این بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون، حسن ختام این سفر یک روزه بود که اولین روز از برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر را رقم زد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو