برگزاری کارگاه آموزشی معرفی مزيت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري در مناطق آزاد کشور

كارگاه آموزشي با موضوع «مناطق آزاد تجاري و مزيت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري در آن» صبح امروز یکشنبه 19 آبان ماه در محل سازمان اسناد و كتابخانه ملي تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این کارگاه که با هدف معرفی مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، «جعفرآهنگران» معاون برنامه ريزي، «محمد خضرايي منش» مدير توسعه سرمايه گذاري و انتقال فناوري و «عبدالرسول خليلي» كارشناس امور بين الملل دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي حضور داشتند.
مدير توسعه سرمايه گذاري و انتقال فناوري دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در ابتدای این کارگاه به معرفی مشوق های قانونی و معافیت های 20 ساله مالیاتی و مزیت های فعالیت های اقتصادی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور پرداخت.
محمد خضرايي منش همچنین توضیحاتی در خصوص فرآیند حمایت از ایده های کارآفرینی در مراکز نوآوری و فناوری در مناطق آزاد کشور به حاضرین ارائه داد.
در ادامه برگزاری این کارگاه آموزشی، جعفر آهنگران معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز تاریخچه ای از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نحوه اداره این مناطق در کشور ارائه کرد.
در پایان این کارگاه آموزشی، نشست پرسش و پاسخی نیز با حضور کارشناسان مناطق آزاد و حاضرین برگزار شد و حاضرین سوالات خود را در زمینه نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مناطق آزاد مطرح کردند. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو