در تالار بورس کیش؛

صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عرضه و در ٣٠ ثانيه به فروش رسيد

با حضور مرتضي بانك مشاور رئيس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و غلامحسين مظفري مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش، صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در تالار بورس کیش عرضه و در ٣٠ ثانيه به فروش رسيد.

به گزارش فرینا، دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.
این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.
ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (بامسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران انجام شد.
ضامن این اوراق بانک مسکن بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک مسکن است.
گفتنی است؛ مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، امروز دوشنبه (20 آبان ماه) به منظور بازدید و حضور در مراسم روز کیش به این جزیره سفر کرد.
محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق، مجید صفدری معاون توسعه مدیریت، محمود منزوی زاده مشاور و مدیرکل حوزه و هانی صباغان مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وی را در این سفر همراهی می کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.