با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور:

آئین های گرامیداشت روز کیش آغاز شد

زنگ کیش در آستانه اجرای آئین های بیستم آبان، با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نواخته شد.

به گزارش فرینا، در ابتدای اجرای آئین های روز کیش، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور غلامحسین مظفری مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، معاونان این سازمان، جمعی از مسئولان محلی، نظامي و انتظامي و اصحاب رسانه کیش ساعت 7:30 در مسجد امام حسن (ع) انجام شد و پس از آن زنگ گرامیداشت روز کیش ساعت 8 با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهورو دبیر شورایعالی مناطق آزاد در محل مدرسه دولتی فرهنگ نواخته شد.

همچنین سایت کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش کیش و تارنمای آن با هدف ارتقای سطح ارتباطات و معرفی جایگاه های علمی و اقتصادی جزیره کیش در مدرسه دولتی فرهنگ رونمایی شد.

 با تشکیل کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش، امکان تجدید خاطرات دوران تحصیل و احساس تعلق خاطر5500 دانش آموز که از سال تحصیلی 1371_1372 تا کنون در جزیره موفق به کسب دیپلم شده اند و امکان برگزاری همایش ها و مناسبت ها برای اعضاء این انجمن فراهم می شود.

پس از آن مرتضی بانک، غلامحسین مظفری و گروه همراه در مراسم اختتامیه پاکسازی سواحل کیش حدفاصل اسکله تفریحی تا پارک کیبل اسکی که به همت گروه گردشگری تاپ تورز با شعار "کیش زیبا ـ کیش پاک" برگزار شد؛ شرکت کردند.

در ادامه برنامه های بزرگداشت روز کیش، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین عملیات اجرایی مرکز پزشکی ورزشی مریم حضور یافتند تا ساخت این مجموعه درزمینی به متراژ 3 هزار و 36 متر مربع و با زیربنای 4 هزار و 500 متر در سه طبقه آغاز شود.

این مجموعه پس از بهره برداری شامل داروخانه، مطب پزشکان با تخصص های مختلف، مهدکودک برای نگهداری فرزندان بانوان ورزشکار، اتاق فیزیوتراپی، واحد اورژانس، فروشگاه لوازم و البسه ورزشی خواهد بود.

پذیره نویسی عرضه اوراق صکوک یکی دیگر از آئین های بزرگداشت بیستم آبان روز کیش بود که با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرا بورس ایران با حضور مرتضي بانك مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد و غلامحسين مظفري مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در تالار بورس کیش انجام شد که در کمتر از 30 ثانیه تمامی اوراق به فروش رسید.

همچنین عملیات اجرایی طرح توسعه مجتمع آموزشی مبین خلیج فارس با هزینه  100میلیارد ریال در زمینی به وسعت 3500  متر مربع با زیربنای چهار هزار متر مربع در 4 بلوک دو طبقه که دارای 24 کلاس  است؛ آغاز شد.

این طرح برگرفته از معماری بومی و سبز به صورت حیاط مرکزی است که توسط موسسه خیریه فرهنگی همره افق قریب ساخته می شود و فضاهای آموزشی، اداری، ارتباطی کارگاهی، غذاخوری، آزمایشگاه، سالن اجتماعات و موزه  از جمله امکاناتی است که در طرح توسعه این مجتمع پیش بینی شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو