محسن نریمان:

معرفی توانمندی های اقتصادی و گردشگری ارس در سطح بین المللی هدف ماست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: معرفی توانمندی های اقتصادی و گردشگری ارس در سطح بین المللی هدف ماست و امیدواریم زمینه استمرار این رویدادها در سالهای آتی فراهم شود.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس ارس افزود: معرفی توانمندی های اقتصادی و گردشگری ارس در سطح بین المللی هدف ماست و امیدواریم زمینه استمرار این رویدادها در سالهای آتی فراهم شود.

نریمان با بیان اینکه منطقه آزاد ارس توانایی‌های بالقوه در زمینه‌های اقتصادی و گردشگری و سایر زمینه‌های رقابتی برای حضور در جوامع جهانی دارد  گفت: امسال منطقه آزاد ارس عضو سازمان جهانی گردشگری و جوامع ایمن شد و تلاش می‌کنیم در ماه‌های آتی ژئوپارک ارس نیز در سازمان جهانی یونسکو ثبت شود.

او ادامه داد: ما دریافتیم که تلفیق صحیح درک از وقایع و محیط با تکنیک عکاسی و خلق آثار هنرمندانه ارس را بهتر و بدیع تر در جوامع جهانی معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آثار تاریخی، طبیعت بکر و جنگل های زیبا، دشت های زیبا و پرمیوه، گونه های نادر گیاهی و جانوری منطقه آزاد ارس را از سایر مناطق آزاد و شهرها و استان های کشور متمایز کرده است.

نریمان افزود: علیرغم همه مشکلات ناشی از تحریم ها، با کمک همکارانم توانستیم عملکرد خوبی در حوزه تولید و صادرات نسبت به سال های قبل داشته باشیم. یکی از جاذبه های ایجاد شده در این منطقه بزرگترین گلخانه خاورمیانه و یکی از ۱۰ گلخانه بزرگ دنیا است.

او گفت: منطقه آزاد ارس برای ثبت آثار فاخر هنری جذاب است و قطعا با توان بیشتر مسیر توسعه را ادامه می دهیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو