ارتقا ء تولید ملی در گروی افزایش کیفیت است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به روز ملی کیفیت و تاکید به اهمیت این روز گفت: هدف از نام‌گذاری این روز توجه به ارتقا دانش کیفیت است و امروز فرصتی است تا فعالان در حوزه‌های مختلف کشور ارزیابی درستی از زمینه های رشد و ارتقاء کیفیت فعالیت ها در رونق تولید داشته باشند.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق با بیان این‌که اگرچه کیفیت در منظر عام به معنای رضایت مشتری تعریف داشته است افزود: اما نکته مهم و اساسی در تعریف کیفیت قبل از رضایت مشتری در تولید است، چرا که زمانی که یک تولید کیفی نباشد قطعا رضایت مشتری را هم دربرنمی گیرد .
ثناگو مطلق با اشاره به اینکه برای حمایت از تولید ملی باید روی کیفیت سرمایه گذاری کرد اظهار کرد: مهمترین شاخصه تولید ملی کیفیت است که بتواند هم در عرصه رقابت و هم در عرصه رضایت حرکت رو به جلو داشته باشد.
وی ادامه داد: کیفیت باید هم در تولید و هم در خدمات مدنظر قرار گیرد، چرا که خدمات برپایه تولید جزو خدمات مولد، مهم و تاثیر‌گذار محسوب می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان ضمن تشکر از همت بلند کارکنان  منطقه به منظور دریافت جایزه ملی کیفیت تصریح کرد: توجه به کیفیت در تولید ملی و اقتصادی بسیار مهم است و همکاران بنده در همین راستا و برنامه ریزی مدون و بلندمدت و با بالابردن سطح کیفیت در حوزه های خدمات رسانی توانستند جایزه ملی کیفیت را امسال از آن خود کنند . 
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین امللی پیام در شانزدهمین دوره جایزه کیفیت ملی حائز رتبه اشتهار کیفیت تک ستاره را کسب کرد .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو