مالکان خودروهای پلاک اروندی نگران سهمیه بنزین نباشند

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۴۵ هزار خودروی پلاک اروندی در سطح استان خوزستان تردد دارند که برای همه آنها کارت سوخت و سهمیه بنزین در نظر گرفته شده از این رو مالکان این خودروها در خصوص مسئله سهمیه بندی بنزین نگرانی نداشته نباشند.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، افزود: با توجه به سهمیه بندی بنزین در سراسر کشور برای خودروهای اروندی نیز همانند سایر خودروها سهمیه بنزین در نظر گرفته شده و مالکان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
 
موسوی، از تردد 15 هزار خودروی اروندی با پلاک 33 در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: کارت سوخت این خودروها صادر شده که طبق آدرس اعلام شده از سوی مالکان از طریق اداره پست ارسال شده است.
 
وی تاکید کرد: چنانچه مالکان خودروهای پلاک اروندی کارت سوخت خودروی خود را دریافت نکردند می توانند با مراجعه به اداره پست کارت سوخت خود را دریافت کنند.
 
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند به تردد 30 هزار خودروی اروندی با پلاک‌ های قدیمی در سطح خوزستان اشاره کرد و گفت: اطلاعات مورد نیاز برای صدور کارت هوشمند سوخت این خودروها به شرکت‌های ناجی و پخش فرآورده های نفتی ارسال شده و کارت‌های سوخت آنها در مرحله صدور است که بعد از صدور از طریق سازمان منطقه آزاد اروند اطلاع رسانی خواهد شد.
 
موسوی با بیان اینکه برای تغییر پلاک‌های قدیمی خودروهای اروندی به پلاک جدید نشست های متعددی با پلیس راهور و گمرک جمهوری اسلامی و شرکت رهگشا برگزار شده است افزود: پلاک‌های قدیم این خودروها طبق جدول زمان بندی به پلاک 33 تبدیل می شوند تا مالکان این خودروها برای دریافت مرخصی و اعلام مفقودی کارت سوخت مشکلی نداشته باشند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.