مشاور رئیس جمهوری ۴۰ میلیارد تومان پروژه در چابهار افتتاح کرد

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به چابهار هفت طرح با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار را در این شهر افتتاح و راه‌اندازی کرد.

به گزارش فرینا، معاون فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم بهره برداری از یکی از این طرح ها گفت: این پروژه ها در راستای رفاه حال مردم و آماده سازی زیرساخت‌های پیکره‌های مختلف برنامه‌ریزی، اجرا و هم اینک تکمیل و بهره‌برداری شده است. 

گرشاسب خزائنی افزود: عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها از سالها قبل آغاز شده بود که در طول یک سال اخیر با توجه و پیگیریهای مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اقدامات لازم برای تسریع در اتمام آنها انجام شد. 

خزائنی گفت: ایستگاه پمپاژ و مخازن آب به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و محوطه سازی به همراه خطوط انتقال از جمله پروژه های مهم است که به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح شد.

وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه آب موردنیاز بیش از ۴۰۰ هکتار محدوده مسکونی، تجاری و اداری منطقه آزاد تامین می شود. 

معاون فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار آماده سازی بخشی از اراضی پیکره مسکونی، اجرای طرح جمع آوری و هدایت آبهای سطحی بلوار ۸۵ متری، تهیه و نصب پست های کمپکت و تابلوهای برق، احداث شبکه آب‌وفاضلاب پیکره سوم شمالی و جنوبی، بهسازی ترمینال فرودگاه کنارک و احداث مدرسه هشت کلاسه کمب را از جمله پروژه های افتتاح شده عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، مشاور رئیس جمهوری به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه سفر خود از پروژه های مهم این منطقه بازدید کردند. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو