قشم درگاه واردات کالاهای اساسی و صادرات محصولات تولیدی کشور

حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ـ روز جمعه یکم آذر ماه ـ از روند بارگیری محموله های وارداتی و صادراتی در اسکله های بهمن و کاوه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، نظارت بر مراحل بارگیری یکی از کالاهای اساسی وارداتی به کشور در اسکله بهمن شهر قشم، نخستین مرحله از برنامه های این بازدید بود.
این محموله یک هزار تنی حاوی کالای اساسی برنج، برای نخستین بار است که از کشور امارات به مقصد جزیره قشم توسط کشتی ایرانی ماهان 11 وارد جزیره شده و در اسکله بهمن شهر قشم تخلیه می شود.
عملیات تخلیه این محموله های وارداتی طی 24 ساعت توسط سه جرثقیل، به پایان می رسد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین بخش از برنامه های امروز خود، با حضور در دومین اسکله تجاری جزیره، از روند بارگیری محصول صادرات محور کلینکر تایپ 2 که در این منطقه آزاد تولید می شود، نیز بازدید کرد.
کشتی لیبرا که روز چهارشنبه 29 آبان ماه در اسکله کاوه قشم پهلو گرفت، قرار است 48 هزار تن کلینکر را به مقصد کشور امارات بارگیری کند.
مراحل بارگیری این محموله ارزآور تولید شده در قشم، پنج روز به طول می انجامد و کشتی لیبرا روز یک شنبه قشم را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.
از ابتدای امسال تاکنون، 165 هزار تن از محصولات تولید شده شرکت سیمان قشم شامل سه محموله سیمان و پنج محموله کلینکر به خارج از کشور صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.