«مرتضی بانک» دارایی و اموال خود را در سامانه قوه قضاییه ثبت کرد

مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ثبت دارایی «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سامانه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن پوراحمدی با اعلام این خبر گفت: «مرتضی بانک» به عنوان بالاترین مقام در مجموعه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی است که کلیه دارایی خود را در موعد مقرر در سامانه مربوطه به ثبت رسانده است.

پوراحمدی ادامه داد: با پیگیری مدیریت امورحقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و با همکاری و همراهی مطلوب و پاسخگویی مناسب مسئولین سامانه مربوطه توانستیم پس از اخذ شماره شناسه ثنا، نسبت به ثبت کلیه اطلاعات درخواستی سامانه اقدام نماییم.

او ادامه داد: با توجه به یک هفته تمدید مهلت ثبت اطلاعات، معاونت امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، طی نامه ای از مرکز اطلاعات آمار، خواسته است یک روز را برای تسهیل ثبت اطلاعات به مدیران عامل و اعضای هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد جهت اجرای بند 22 ماده 3 قانون رسیدگی به دارایی مقامات اختصاص دهند تا چنانچه این اطلاعات تاکنون ثبت نشده باشد آنها بتوانند اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: در ماده 4 قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولین و کارگزاران صورت دارایی های افراد مشمول این قانون آمده است؛ کلیه اموال غیر منقول، مطالبات و دیون، سرمایه گذاری ها، اوراق بهادار و موجودی حساب ها و هر گونه منبع درآمدی مستمر را در سامانه قوه قضائیه ثبت کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو