توسط سازمان منطقه آزاد ماکو؛

خرید یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان فجر ماکو

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو گفت: یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته توشیبا توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری و در بیمارستان فجر ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، رحیم صمدی با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه ۴۵ میلیارد ریال است افزود: طی مصوبات هیئت امنای صرفه جویی ارزی برای درمان بیماران و  اعمال تخفیفات با تلاش های دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و پیگیری های ویژه دکتر عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو به قیمت ۱۵ میلیارد ریال خریداری و در اختیار بیمارستان فجر ماکو قرار گرفت.

صمدی با بیان اینکه قرارداد خرید این دستگاه در سال ۹۶ توسط سازمان منطقه آزاد ماکو منعقد شده بود افزود: بدلیل مشکلات ارزش و تحریم های صورت گرفته وقفه ای در انتقال و تحویل این دستگاه از ژاپن به ایران صورت گرفت که به حول و قوه الهی و با پیگیری های بی شائبه مسئولین وارد کشور شد و راه اندازی گردید.

وی با اعلام اینکه سند این دستگاه به اسم بیمارستان فجر ماکو است اظهار داشت: برخی شايعاتی که در فضای مجازی مبنی بر انتقال این دستگاه به شهرهای دیگر منتشر شد صحت نداشته و این دستگاه مستقیم بعد از ورود به کشور به بیمارستان فجر ماکو تحویل داده شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو از پیگیری ها و تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد و تصریح کرد:‌ مردم منطقه آزاد ماکو تاکنون برای استفاده از دستگاه های سی تی اسکن به شهرهای اطراف ازجمله شهرستان خوی مراجعه می نمودند ولی با راه اندازی این دستگاه یکی از مشکلات درمانی مردم منطقه حل شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو