امضای تفاهم نامه های تامین مالی در استفاده از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در فرآیند های نظارتی سازمان های مناطق آزاد 

تفاهم نامه سه جانبه «تامین اعتبار پروژه های فنس هوشمند و ردیابی بار و خودرو، به ارزش 135 میلیارد ریال» با حضور «سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری» برگزار شد.

به گزارش فرینا، طی گردهمایی «ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان «دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی»، «صندوق نوآوری و شکوفایی» و «شرکت های دانش بنیان» در موضوعات هوشمند سازی حفاظت پیرامونی و نظارت هوشمند بر تردد بار و خودرو با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، «علی وحدت» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و «علی مویدی خرم‌آبادی» رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امضا شد. 
در این گردهمایی که به همت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی ریاست جمهوری، 3 تا 5 آذرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازمندی ها و توانمندی های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی توسط «محمد خضرایی منش» مدیر توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری های پیشرفته دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه شد.

در ادامه، جلسات B2B با هشت شرکت‌ دانش بنیان برگزار و پس از بررسی پیشنهادات شرکت ها، و احراز توان علمی و فنی شرکت ها، دو تفاهم نامه جمعا به ارزش 135 میلیارد ریال منعقد گردید. 
پس از طی روندهای قانونی و انعقاد قراردادهای مربوطه، صندوق نوآوری و شکوفایی 80 درصد مبلغ قرارداد را بصورت لیزینگ تامین می نماید که دوره بازپرداخت آن 3 ساله خواهد بود. 
تفاهم نامه ها با شرکت های‌ «تجدید بنا و توسعه کیش» با موضوع «سامانه هوشمند حفاظت پیرامونی و حصار الکترونیکی ـ الکتریکی» و شرکت «مسیرپویا جویان ارس» با موضوع هزار دستگاه  GPS ناوگان باری مجهز به پلمپ هوشمند الکترونیکی و سه هزار دستگاه ردیاب GPS ویژه خودروهای پلاک منطقه آزاد توسط محمد خضرایی منش مدیر توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به امضاء رسید.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو