انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

محمدرضا ویژه و مسعود توفیقی با حکم غلامحسین مظفری به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل موسسه آموزش علوم و فنون کیش منصوب شدند.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری طی احکام جداگانه ای محمد رضا ویژه را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان و مسعود توفیقی را به عنوان عضو هیات مدیره (موظف) و مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب کرد.

در احکام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به آقایان "ویژه" و "توفیقی" آمده است:  امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)" رونق تولید" نامگذاری شده است با عنایت به خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

به همین منظور مراسم معارفه نامبردگان، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین و مدیران این سازمان، مدیرعامل و مدیران شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش چهارشنبه ششم آذر در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

 در این مراسم غلامحسین مظفری با بیان اینکه کارهای جدی و اساسی در جزیره کیش آغاز کرده ایم و برای به سرانجام رساندن آنها باید متعهد باشیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم؛ افزود: تعهد انجام کارها در فرایند پروژه ها عمرانی کیش، در گرو سرعت و کیفیت مطلوب است که نتایج آن، آثار بسیار خوبی را در بدنه سازمان خواهد گذاشت.

مظفری افزود: مسائل و پیشنهادهای مردمی که در قالب طرح ها و ایده های نو به سازمان منطقه آزادکیش  ارائه می شود؛ قابل اجرا و عملیاتی است و نباید از کنار آنها ساده گذشت، بلکه باید موضوعات مطرح شده را پیگیری کنیم و با کیفیت بالا به سرانجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه مرکز نوآوری و فناوری جزیره کیش باید به قطب فناوری در کشور تبدیل شود؛ اظهار داشت: حوزه های های مختلف مدیریت سازمان به عنوان یک تیم مدیریتی با ایجاد هم افزایی، نقش مهمی برای محقق شدن این امر مهم دارند و باید در کنار هم برای رسیدن به یک جایگاه علمی تلاش کنیم.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه آموزش علوم و فنون کیش گفت: درحوزه توسعه مدیریت سازمان بیست مورد چالش شناسایی شد که اساس و پایه های ماموریت سازمان را دچار مشکل کرده بود که برای بهبود ساختار سازمان مشکلات موجود رفع و برخی نیز در حال حل شدن است.

ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه کوتاه مدت سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به این که برنامه سه ساله توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است، با هم افزایی، تعامل و همکاری تمامی بدنه سازمان، می توانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

آخوندی افزود: موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با مدیریت جدید برای تحول و هم افزایی شرکت ها و سازمان های مرتبط با مباحث آموزشی و برگزاری کارگروه های تخصصی، می تواند نقش تاثیرگذاری در زمینه نو آوری و فناوری داشته باشد.

همچنین مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم در خصوص همکاری تنگانگ­ توسعه مدیریت سازمان با حوزه مدیریت خود افزود: حوزه توسعه مدیریت سازمان همکاری تنگاتنگی را برای پیشبرد پروژه های عمرانی در جزیره کیش با معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان داشته است و جا دارد از دکتر توفیقی تشکر و قدردانی کنم.

محمدرضا ویژه سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: انسجام و نظمی که در ساختار مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش است؛ قابل تحسین است و در راستای محقق شدن اهداف و رعایت ضوابط و مقرارت سازمان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

داریوش سلیمی دستیار مدیرعامل در حوزه علم و فناوری با بیان اینکه در هر جایگاه و پست سازمانی که هستیم و می توانیم کاری را انجام دهیم، باید شاکر خدا باشیم که فرصت خدمتگزاری به ایران اسلامی را داریم گفت: باید تلاش کنیم تا مرکز نو­آوری جزیره کیش شکل بگیرد و در راستای رسیدن به اهداف آن مجموعه، سهیم باشیم.

گفتنی است؛ پیش از این داریوش سلیمی به عنوان مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش عهده دار مسوولیت بود که در این مراسم از خدمات نامبرده و مسعود توفیقی که معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بود قدردانی شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو