پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت درگذشت حسین علیمرادی

  • شنبه 9 آذر 1398 - 15:04
  • چابهار
  • 0 دیدگاه
در پی درگذشت حسین علیمرادی موسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شهادت گونه مرحوم حسین علیمرادی مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری که جوانی جهادی، عملگرا، پرتلاش و دوست‌داشتنی که عمر کوتاهش را در راه توسعه شاخص‌های آموزشی منطقه محروم دشتیاری وقف کرده بود موجب تأسف و تألم خاطر اینجانب گردید.

خدمات مرحوم علیمرادی بعنوان یک دانشجو در منطقه محروم پیرسهراب دشتیاری شامل: ساخت دو مدرسه، احداث ۱۳ مدرسه دیگر، توزیع نوشت‌افزار بین دانش آموزان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و دیگر خدمات ماندگار ایشان در اذهان مردم علی‌الخصوص دانش آموزان پاک نخواهد شد.

به امید اینکه پرواز روح مرحوم علیمرادی پایان کار 340 کد مدرسه شناسایی‌شده توسط ایشان در موسسه دست یاری به دشتیاری نباشد و افرادی از بطن جامعه فرهنگی و خیرین از جنس خدمت رهرو و ادامه‌دهنده راه این آدم پاک وبی آلایش باشند.

پرکشیدن روح پاک این جوان فداکار در حین سرکشی از مدارس در حال ساخت براثر واژگونی ماشین در پیرسهراب را به خانواده معزز، مردم شریف دشتیاری، خیرین مدرسه‌ساز و جامعه فرهنگی را تسلیت عرض می‌نمایم، برای آن مرحوم طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزدمنان خواستارم.

عبدالرحیم کردی
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو